ایران چاپگر

شارژ کارتریج لیزری hp

شارژ کارتریج لیزری hp

شارژ کارتریج لیزری hp

هر پرینتری به تونر کارتریج احتیاج دارد تا بتواند از تصاویر و اسناد شما چاپ بگیرد . قبل از آن که اقدام به شارژ کارتریج لیزری hp کنید باید تونری مرغوب و با کیفیت خریداری کنید . همچنین نیاز به ابزار های پیچ گوشتی ، چهار سو ، کاغذ باطله و یا روزنامه ، پارچه نرم ، یک ابزار نوک نیز و جوهر با کیفیت دارید .
در قدم اول برای شارژ کارتریج ؛ ابتدا کارتریج را از پرینتر خارج نموده سپس پیچ پوشش کناری را باز کنید و بردارید . در قدم دوم باید درام را خارج کنید ؛ برای این کار باید از قسمت دنده ای سفید رنگ نگه دارید و به سمت طول خارج کنید . در قدم سوم ، به وسیله ابزار نوک تیز چرخنده pcr را به سمت راست کشیده و بعد به سمت بالا حرکت دهید و از سمت چپ خارج کنید . قدم چهارم ، خارج کردن میخ ها از بخش مخزن ضایعات است تا بتوانید ضایعات را تخلیه کنید سپس فنر را نیز خارج کنید . قدم پنجم جدا کردن دو بخش اصلی می باشد که یکی بخش ضایعات و دیگری بخش جوهر است . بخش ضایعات و فنری که باید برای باز شدن این بخش برداشته شود را بررسی کنید . فنر را برداشته و سپس روکش پلاستیکی را بردارید . در قدم ششم پیچ های بخش ضایعات را جدا کنید تا بلید جدا شود . سپس جوهر اضافی را از این بخش خارج کنید و با یک دستمال نرم بخش ضایعات و بلید را تمیز کنید و مجددا نصب کنید .
قدم هفتم روکش پلاستیکی را گذاشته و فنر را جایگذاری کنید . قدم هشتم بخش جوهر را برداشته ، پوشش کناری را جدا کرده سپس پوشش پلاستیکی سفید را بردارید . قدم نهم ، اکنون شما می توانید کارتریج را شارژ کنید . بطری جوهر را تکان دهید سپس داخل مخزن جوهر بریزید و در پوش را ببندید . در آخر دو بخش جوهر و ضایعات را که جدا کرده بودید را به هم وصل کنید ، میخ ها را در جای خود قرار دهید ، چرخنده pcr را در جای خود قرار دهید ، درام را نصب کرده و پوشش کناری را جایگذاری کنید .همچنین شما میتوانید خدمات شارژ کارتریج در محل را با بهترین کیفیت در محل خود دریات نمایید.

شارژ کارتریج لیزری hp

 

هزینه شارژ در محل

قیمت شارژ کارتریج ها متفاوت است زیرا پرینتر ها با یکدیگر فرق می کند و تونر مخصوص به خود را دارد . تقریبا همه ی کارتریج ها را می توان در محل شارژ کرد . هزینه ی شارژ از هزینه ی تعمیر و تعویض کارتریج مجزا ست . شرکت ایران چاپگر برای شارژ در محل توسط تکنسین ها هزینه ی ایاب ذهاب دریافت نمی کند .همچنین نسبت به مراکز دیگر هزینه ی شارژ کمتری دارد ، در ضمن شارژ کارتریج لیزری hp با تونر اصلی و چیپست اصل و شارژ کامل انجام می شود . برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 88490175 – 88490176 تماس بگیرید .

 

خرید پرینترهای لیزری hp:

مشتریان عزیز در جریان باشند چنانچه به هر دلیل قصد خرید پینتر را داشتید میتوانید قبل از اینکه اقدام به خرید کنید حتما جهت مشاوره با بخش مروطه در تماس باشید.خرید پرینتر از ایران چاپگر همواره با گارانتی اصلی میباشد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*