ایران چاپگر

شارژ کارتریج hp

شارژ کارتریج hp

شارژ کارتریج hp

شارژ کارتریج hp  یکی از تخصصی ترین خدمات کارتریج و پرینتر است و حتما باید توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام گردد . متاسفانه افرادی هستند که گمان می کنند خدمات شارژ کارتریج کاری است که هر کسی می تواند انجام دهد و این کار باعث خرابی کارتریج و حتی آسیب به پرینتر شما می شود . در هنگام انجام خدمات شارژ کارتریج در محل باید به نکات و تکنیک های ریز دقت کرد تا آسیبی به دستگاه وارد نشود و هزینه اضافی نداشته باشد . نا گفته نماند که گاهی بعضی از افراد به ظاهر متخصص هم این کار را به درستی انجام نمی دهند . تعویض و تعمیر قطعات کارتریج و پرینتر نیاز به مهارت و تجربه دارد و چیزی نیست که با چند بار انجام دادن بتوان مسلط شد . بنابراین انجام شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر حتما باید توسط افراد حرفه ای و تعمیرگاه های معتبر انجام گردد . شارژ یک کارتریج نهایت تا 3 بار انجام می شود و بیش از آن به دستگاه آسیب می رساند و باید نسبت به خرید کارتریج جدید برای آن اقدام نمایید . اگر کارتریج و قطعات آن سالم باشد هزینه کمتری بابت شارژ پرداخت می کنید . اما اگر علاوه بر شارژ قطعه ای هم نیاز به تعویض داشته باشد باید تعویض گردد تا بتوان شارژ را انجام داد .

شارژ کارتریج hp

چه زمانی کارتریج نیاز به شارژ دارد ؟

هنگامی که چاپ شما کم رنگ شده و یا روی کاغذ خط هایی می افتد و یا چراغ خطر دستگاه روشن می شود نشان دهنده این است که کارتریج شما نیاز به شارژ دارد . زمانی که با یکی از این علایم رو به رو شدید  با ما تماس بگیرید تا تکنسین های شارژ کارتریج hp را برای شما ارسال کنیم تا مشکلی برای دستگاه شما به وجود نیاورد . یکی از این مشکلات تونر ریزی کارتریج داخل دستگاه است که اگر سریعا رفع نشود باید برای سرویس دستگاه اقدام نمایید . هنگامی که تکنسین شارژ کارتریج را انجام می دهد قطعات آن را نیز که شامل درام و مگنت است را بررسی می کند .

 

شارژ کارتریج hp همراه با تست و مهلت تست:

مشتریان عزیز که نیاز به خدمات شارژ کارتریج پرینتر خود را دارند میتوانند جهت ثبت سفارش این خدمات با شماره های 88490175/88490176 در تماس باشند.همکاران ما بعد از ثبت سفارش شما تکنسینهای این مجموعه را در کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال میکنند.تمامی تکنسینها دارای تجربیات کافی هستند.لازم به ذکر است که خدمات شارژ کارتریج در محل همواره دارای مهلت تست میباشد.شارژ کلیه پرینترها با تونرهای کاملا با کیفیت صورت میپذیرد.که این نکته را میتوانید در هنگام پرینت مشاهده نمایید.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*